2010. március 6., szombat

zebra

Mostanra már a város összes könyvtárába beiratkoztam, de csak arra volt jó, hogy miután sokáig tűnődöm azon, hogy aznap épp melyikbe menjek, inkább nem megyek egyikbe sem. Szakdolgozatot írni szar. Inkább ülnék a 40 fokos koliszobában egész nap valami nyári ruhában, és Beach House-t hallgatnék, és jeges limonádét innék szívószállal. A teljes falat kitöltő, pálmafás posztereket raknék fel, és kókuszos csokit ennék halomra.
Úgysincs kedvem mást hallgatni. A Beach House elringat. Megyek az utcán a mínusz 5 fokban, szemembe süvít a jeges szél, aztán egyszer csak észreveszem, hogy Beach House-t dúdolok, és máris olyan, mintha a forró beton felett siklanék. Olyan kedves hangulatot csinál, hogy nem csak érzem a nyarat, hanem el is álmosodom a melegtől.

5 megjegyzés:

  1. előző hétvégén, hét elején ezt nyomattam folyamatosan betegen, lázasan, és nyári ruhás lányokat hallucináltam, ahogy a belvárosban ábrándozva lődörögnek
    most meg, hogy jobban vagyok, rohadtul hiányoznak :-(

    VálaszTörlés
  2. biztos túl sok neocitránt ittál. én is beteg voltam múlt héten, és észrevettem, hogy rá van írva, hogy ha túladagolod, akkor hallucinációt is okozhat.

    VálaszTörlés
  3. tuti nem amiatt volt, nem turboztam neocitrannal a teamat
    csak hazipalinkaval, az meg csak nem lehet ennyire durva

    VálaszTörlés
  4. szerintem nincs okod panaszkodni. május végén fogsz látni egy rakat csini nyári ruhás lányt,
    placido elevado :))

    VálaszTörlés
  5. elhiheted, a május vége miatt nem is panaszkodom :-PPPPP

    VálaszTörlés