2010. augusztus 31., kedd

less than zero

Elolvastam egy könyvet Bret Easton Ellistől, az elsőt, a Less Than Zero-t. Nem tudom eldönteni, hogy jó volt-e, de azt tudom, hogy nekem bármit el lehetne adni, ha csak néha megemlítenek benne zenekarokat, amiket ismerek, és ezért elmosolyodom, vagy nem ismerek, és ezért elkezd érdekelni.
Soha nem voltam még Los Angeles-i milliárdos gyereke, és úgy tűnik nem is lehet valami klassz. De azért vannak benne jó dolgok. Például Blondie-t hallgatni az óceánparton, vagy egy díványon merengeni egy régi XTC-dalra. Vagy elmenni egy bulira, ahol csak stricik, kurvák és perverzek vannak, de azért egy ajtót támasztva észrevenni, hogy a Somebody Got Murdered megy a Clash-től. A főszereplő ágya felett pedig Elvis Costello-poszter volt, amiről Elvis Costello mindig kifelé nézett az ablakon. Volt mondjuk egy kis csalódás is, illetve nem csalódás, mert csak én próbáltam beleképzelni valamit, ami igazából nem is volt ott, és aztán hajtott a vágy, hogy visszakeressem, hogy boldogságot okozzon, de nem jött össze. Mert mikor Clay átmegy az egyik barátjához, egy ismeretlen srác az l.a. girl-t próbálja lejátszani gitáron. Mikor olvastam, ezen csak úgy átsiklottam, aztán eszembe jutott, hogy van egy ilyen Adolescents-szám. Először nem hittem el, hogy lehetséges, hogy arról volt szó, de aztán felépítettem a fejemben, hogy ők végül is kaliforniaiak, és hátha... Csak utána újra látni akartam, hogy oda van írva, visszalapoztam, és nem is l.a. girl volt, hanem l.a. woman. Ami nem tudom mi, de már nem is érdekel. A Go-Go’s „új lemezéről” többször is van szó, azt nem ismerem, de lányok vannak benne, és olyasmi, mint a Bangles. Aztán vannak mindig ilyen házibulik, óceánparti villákban, sok kokóval meg szexszel, és többször is úgy van, hogy majd játszik az X, de aztán végül mégse. Azért a végén elmennek egy koncertjükre, amit otthagynak, hogy elmenjenek egy sikátorba megnézni egy hullát. De azt még megemlítik, hogy az Adult Books-t nem játszották, szóval úgy döntöttem, hogy itt most játsszák:

2 megjegyzés:

  1. ez alapján úgy hangzik a könyv, mintha valami marha klassz dolog lenne, de aztán eszembe jutott, hogy olvastam már a faszitól 3 könyvet is, és igazán egyik sem nyűgözött le. szóval klasszabb a rajongás könyvekben szereplő utalásokért, mint BEE.

    VálaszTörlés
  2. igazad van! a videó miatt elfelejtettem odaírni a végére, hogy most úgy tűnik, mintha tényleg nagyon jó könyv lenne. pedig inkább csak olyan semmilyen volt. minden ami jó volt benne, az itt össze van gyűjtve. :)

    VálaszTörlés