2010. április 9., péntek

sör

Csomó minden történt tegnap, mégis össze tudnám foglalni egy szóval: berúgtam. Igazából ez még most is tart valamennyire, mivel nem nagyon tudtam aludni, ezért még mindig inkább részegnek érzem magam, mint másnaposnak. Voltam suliban, moziban meg koncerten. Ott beszélgettem szódáról, szakdolgozatokról meg könyvekről. Rajongója lettem a Lömbihead-nek. És bár valamikor régen láttam az End of a Year-t, ez nem nagyon rémlett. Se a zene, se ahogy kinéztek. Na jó, kicsit belehallgattam, de nincs olyan emlékem, hogy lettem volna már a koncertjükön. Mondjuk emeli az összképet, hogy Jézus is gitározik a zenekarban, a basszusgitáros meg korosodó könyvtárosnak néz ki, és még akkor sem hittem el, hogy ő egy gitáros, mikor ott pengetett előttem. Azért a legnagyobb felfedezés számomra még mindig az volt, hogy Rádi egy nyúlós köcsög. A tükör előtt gyakoroltad, hogy ugyanúgy csinálj mindent, mint az EOAY énekese? Vagy most én vagyok köcsög, mert nyomorékokat nem illik basztatni? Amúgy jó volt a koncert, örülök hogy elmentem, bár nem egészen nekem való ez a zene, de részegen még úgy is éreztem, hogy talán igen. De hát az én koncertbeszámolóim már csak ilyenek maradnak, hogy összeírok minden szart, magukról a zenekarokról meg kb. egy mondatot. Aranyos volt a hangulat, főleg a Lömbihead alatt. Kevés ember, azt is hallja mindenki, amit a melletted állónak mondasz, a nagy szünetekben freestyle vagy mi, amúgy meg király számok. Régen nem volt már jobb napom, kár hogy ittam, meg összeettem mindenfélét, így a végére kicsit hánynom kellett, de mivel nem jött össze még mindig kell.

2 megjegyzés:

  1. de azért mennyire kúl volt már az a korosodó könyvtáros, piros martens, felhajtott aljú farmer, piros gang of four póló, egy mérettel kisebb bőrjakó, sárga-fekete rickenbacker, mindez egy kis pocakkal kihangsúlyozva...
    nekem ő lett a kedvenc EOAY tagom

    VálaszTörlés
  2. ha nem lett volna ott a barátom, tuti ráhajtok.

    VálaszTörlés