2010. április 23., péntek

autistic youth

mindig elájulok, hogy milyen menő ez a kép:

11 megjegyzés:

  1. Japanthert ne hallgass, mert abból az egyik tag aki jár(t) Cassievel!

    VálaszTörlés
  2. a Sunny Day in Glasgow-ból az egyik lány tökre hasonlított Mimire. oda lettél volna érte.

    VálaszTörlés
  3. ha mar sunny day meg vivian cassie (gondolom, hogy rola van szo), az asdig tagok csak ennyit mondtak a vivian lanyokra: "bitches"

    VálaszTörlés
  4. heverésztetek pizsiben, és mindenkit jól kibeszéltetek, mi?

    VálaszTörlés
  5. inkabb meg a koncert utan pletykaltunk, pl. a pains of being pure heart tagok bizonyosan nagyon kedves arcok lehetnek az elmondasuk alapjan, masnap delelott mar csak mindenfele hetkoznapi jopofasagrol, meg lemezekrol, varosokrol, orszagokrol csicseregtunk
    neked hogy tetszett a koncert?

    VálaszTörlés
  6. hát, ezt a kérdést mondjuk jó lett volna elkerülni. mert olvastam, hogy mindenkinek mennyire tetszett, csak én valahogy mást vártam. mondjuk mielőtt kiderült, hogy lesz, nem is ismertem őket. de már akkor eldöntöttem, hogy tuti elmegyek rá, mert nem nagyon szoktak ilyen koncertek lenni. valahogy túl erős meg hangos volt az ének, és háttérbe szorította a többit. mondjuk gondolom, aki fiú, azt ez nem nagyon érdekelte, főleg két ilyen lánnyal. de mikor hátrébb álltam, ott jobban szólt, és volt talán néhány szám, amit felismertem, meg olyanok is, amik nagyon tetszettek. amúgy nem volt rossz, csak talán túl poppos volt a fülemnek. pont az nem volt benne, amire nagyon kíváncsi lettem volna: hogy az ilyen homályos dalok hogy szólnak élőben.
    de az is lehet, hogy csak Döme miatt vagyok ilyen negatív, aki a 2. számnál kiment, hogy nem bírja tovább. vele mondjuk nem kell foglalkozni, én se bírom idegekkel elviselni azokat, amiket ő hallgat. szívesen járnék amúgy gyakrabban ilyen koncertekre, kár hogy olyan kevés van belőlük. tegnap meg tökre meglepődtem, mert svéd órán az egyik lánynak ott volt a pecsét a kezén, pedig azt hittem, onnan mindenki csak 30y-t hallgat.

    VálaszTörlés
  7. egy ismerosom meg eppen azt mondta, hogy pont az tetszett neki, hogy az enek dominalt a zajossaghoz meg a homalyossaghoz kepest, es hogy utolag lemezen nem is annyira tetszik neki
    amugy meg semmi negativ nincs a velemenyedben, nem hinnem, hogy valaki csunyan nezne majd rad, legalabbis emiatt biztos nem
    es beszelgetettek a csoporttarsaddal a koncertrol?

    VálaszTörlés
  8. nem, mert már vége volt az órának, és olyankor már mindenki harckészültségben van, hogy a lehető leggyorsabban elhagyja az egyetemnek még a környékét is.
    én értem, hogy másoknak pont ezért tetszett. csak most még mindig ott tartok, hogy nem nagyon láttam ilyen zajos/homályos zenét élőben. nem gondoltam, hogy emiatt bárki csúnyán nézne rám, de azért kösz, hogy megnyugtatsz erről. :)

    VálaszTörlés
  9. ja, akkor oke, csak olyan felosen kezdted a beszamolodat

    VálaszTörlés